Jsme moc rádi, že se můžeme zapojit do virtuálního projektu Global Classroom Project (GCP), ve kterém spolupracujeme s americkými středoškoláky. Projekt GCP nabízí úžasné vzdělávací příležitosti studentům z celého světa, aby mohli společně řešit globální problémy založené na cílech udržitelného rozvoje OSN a získávat dovednosti potřebné pro úspěch v udržitelnější budoucnosti. Více informací naleznete zde.

Naší partnerskou školou je West Springfield High School ve městě Fairfax, ve Virginii. Říkají si Sparťané a jejich motto zní: „Dream Big, Work Hard, Be Proud“. West Springfield je komunitní škola, která se řadí mezi 10 nejlepších škol ve státě Virginie a je považována za jednu z nejlepších veřejných středních škol v okrese Fairfax v různých oblastech včetně přípravy na vysokou školu, STEM oborech, ale i sportech a kulturní rozmanitosti. Školu navštěvuje přibližně 2700 studentů.

Už jsme si prostřednictvím virtuálních setkání představili jednotlivé týmy a nyní se seznamujeme s našimi zázemími a možnými lokálními řešeními globálních problémů. Mnoho studentů se chce zaměřit na kvalitní vzdělávání, zároveň se zajímáme o udržitelná města a komunity, spravedlnost a rovnost pohlaví.

Sledujte, jak se nám daří!

Tereza Hornová

 

We are excited to be participating in a virtual Global Classroom Project (GCP), teaming up with American high school students. GCP project provides amazing educational opportunities for students around the world to collaborate on tackling global issues anchored in the UN sustainable development goals and acquire skills for thriving in a sustainable future.

Our partner school is West Springfield High School in Fairfax, Virginia. They are the Spartans and their motto is “Dream Big, Work Hard, Be Proud.” West Springfield is a community school that is ranked #10 in the state of Virginia and considered one of the top public high schools in Fairfax County for teachers, athletes, college prep, STEM, and diversity. The student body is around 2700 students.

We have done some virtual introductions and are currently becoming more familiar with our backgrounds and feasible local solutions to the world problems. Many students want to focus on quality education, we also want to explore sustainable cities and communities as well as justice and gender equality.

Stay tuned for our progress!

Tereza Hornová